İçeriğe geç

Xiaomi Garantisi Nasıl Oluyor

Xiaomi Türkiye garantisine kim bakıyor?

Xiaomi Türkiye’de satılan cihazların yetkili hizmeti Miui Türkiye, genta, OUNO ve/veya Evofone tarafından oluşturulmuştur. Telefonunuz Xiaomi Türkiye’nin garantisi altındaysa, telefon garanti hizmetiniz bu şirketlerden en az biri tarafından sağlanmalıdır.

Xiaomi garanti servisi nasıl gönderilir?

USXIAOMI TURKIYE Müşteri Hizmetleri: 0 800 621 22 26.E-Posta: Satış Destek Servisi..com. Siparişler için: Service.tr..com.

Xiaomi Türkiye yetkili servisi kim?

KVK Technical Service, 8 farklı hizmet noktasında Xiaomi -otoritize servis sağlayıcısı olarak orijinal Xiaomi ürünlerine hizmet vermektedir.

Xiaomi fatura olmadan garantiye girer mi?

Garantinin garantisi, malların teslimat tarihinden ve 3 yıldan başlar. 2. Garanti süresi boyunca Garanti Hizmetinden yararlanmak için, satış tarihi ve onaylanan garanti sertifikası veya tüccar faturaları gereklidir.

Xiaomi garantiye nasıl verilir?

Doğrudan alabilirsiniz, hatta almalısınız. HB’ye gönderirseniz, teknik hizmete kendiniz almanız gerektiğini söyleyeceksiniz. Türkiye’de teknik hizmeti olmayan ürünler aldığınız ithalatçıya gönderilir. Mümkünse, teknik hizmet evinize yakınsa, elle verin, çok daha hızlı olur.

Garantiye giden telefon kaç günde gelir?

Bu kez 20 iş günü olarak belirlendi. Ürün Ürünü yetkili hizmet tarafından tüketiciye onarmak mümkün değilse, haklarınızı kullanabilirsiniz.

Xiaomi Türkiye garantili olduğunu nasıl anlarız?

Ürününüzün “Xiaomi Türkiye Garantisi.

Xiaomi iade nasıl yapılır?

(1) Dönüş işlemini 0850 502 08 18 numaralı telefonu arayarak başlatabilirsiniz. (2) Ücretsiz gönderim kodunu çağrı merkezimizden teslim edebilir ve orijinal paket ve içeriğiyle nakliyeye geri döndüğünüz ürünü teslim edebilirsiniz.

Xiaomi ekran değişimi kaç TL?

Model Dezişim Pricexiaomi Mi 5SPLUS750 TLXIAOMI MI 5X750 TLXIAOMI MI 5PRO750 TLXIAOMI MI A1750 TL6 HAT

Xiaomi servis süresi ne kadar?

Mevcut yasalara 2 yıllık bir garanti ile devam eden cihazlar, bu hizmetin son dört (4) ay içinde kullanılmaması koşuluyla hizmetten yararlanabilir. Son 4 ay içinde bu hizmetten yararlanan kullanıcılar, ancak ilgili süre tamamlandıktan hemen sonra bundan faydalanabilirler.

Xiaomi müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

Web sitesindeki sipariş merkezinden (1) Telefonla (2) Çevrimiçi Sohbet Kanalları (3) 0 800 621 22 26 (09:00 -7: 00 arasında çağrı merkezi, Hafta içi hizmet veren 1) Xiaomi’ye basın. müşteri …

KVK hangi markalara bakıyor?

Samsung, Apple, Huawei, Genel Mobil, LG, Sony, Vestel, Casper, Reedel, Alcatel, ZTE, Fluo, HP, ASUS, KVK, 27 milyon cep telefonu, milyonlarca SIM kartı ve milyarlarca kredi gibi güçlü markalarla işbirliği Kartlar – ve operatör ürünleri satıldı.

Xiaomi Türkiye garantisi hangi firma?

Xiaomi Türkiye Garanti Ürünleri Kullanıcısı için Evofone, Genpa ve Ouno Yetkili Hizmetler.

Garantiye göndermek için ne gerekli?

Garanti belgesindeki zorunlu makaleler nelerdir? Üretici veya ithalatçı hakkında bilgi. Satıcıdan bilgi. Fatura tarihi ve malların tüketiciye tarihi ve teslimatı hakkında ayrıntılar. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tüm garanti hakkında daha fazla unsur …

Xiaomi yetkili servis nasıl gönderilir?

Xiaomi Türkiye Müşteri Hizmetleri: 0 800 621 22 26.E-Posta: Satış Sonrası Destek Servisi..com. Siparişler için: Service.tr..com.

Xiaomi Türkiye resmi distribütörü kim?

Evofone – Xiaomi Türkiye Memur Satışları

Mi hangi servis bakıyor?

Ortada, Xiaomi Türkiye ve Xiaomi aksesuarları ve genpa -teknik hizmet hizmetinin bir parçası olan ekosistem ürünleri ile tüm telefonlar sunulmaktadır.

Xiaomi Türkiye Genel Merkezi nerede?

Orjin Maslak İş Merkezi No. 27/63 Maslak, Saruyer / İstanbul.

Xiaomi Türkiye garantili mi?

“Xiaomi Türkiye, Xiaomi Torkiye tarafından aldığınız cihazın Türkiye’ye ithal edildiğini ve bu ürünlerin hizmet kalitesinin Xiaomi Türkiye tarafından kontrol edildiğini garanti ediyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort escort bayan
Sitemap
google