Articulate storyline ne işe yarar?
Articulate Storyline, müfredat tasarımcılarının kullanıcı dostu bir arayüz aracılığıyla etkileşimli eğitim modülleri, testler ve diğer öğrenme materyalleri oluşturmasını sağlayan lider bir e-öğrenme yazılımıdır.
Articulate ile neler yapılabilir?
Bu program, eğitim içerikleri, videolar, slaytlar vb. oluşturmanıza olanak tanır. Etkileşimli bir kursa dönüştürülebilir. Eğitimin başarılı bir şekilde gerçekleştirilmesine yardımcı olacak araçlar vardır, örneğin kurs içinde sınavlar yerleştirme, ekran kayıtlarını paylaşma ve bu kurslar ve içerikleri hakkında geri bildirim alma yeteneği.
Articulate Storyline 360 ücretli mi?
Articulate 360, cihazlar arası eğitim ve etkileşimli içerik oluşturmak, kaynaklar sunmak, paydaşlarla iş birliği yapmak ve eÖğrenme becerilerinizi geliştirmek için ihtiyacınız olan tek üründür! Bu uygulamayı 60 gün boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz. Kredi kartına bile ihtiyacınız yok.
Storyline nedir?
Program entegrasyonuna yeni bir yaklaşım olan Storyline yöntemi, programdaki ilişki sistemi için bir metin oluşturur ve bunun çalışma başlığı “hikaye teması”dır. Hikaye temasının başlığındaki gerekli öğeler; sahne, karakter ve olaylar. İyi anlatılmış bir hikaye, programın ilişkilerine mantık ve yapı sağlar.
Storyline yaklaşımı nedir?
Storyline süreci, bir temaya sahip, iyi yazılmış, adım adım/sıralı bir hikayedir. Hikayenin temel unsurları; mekan (yer), karakterler ve olay örgüsü. Bunlar hikayede belirlenir. Çocuklar ve öğretmenler, hikayeyi geliştirmek için birlikte çalıştıkları için sürecin sorumluluğunu üstlenirler. Storylin’de hikaye her zaman temel bir soruyla başlar.
Story çekmek nedir?
Instagram’ın Hikayeler özelliği, 24 saat içinde otomatik olarak silinen fotoğraflar paylaşmanıza olanak tanır. Bu şekilde, takipçileriniz paylaştığınız fotoğrafları görür ve fotoğraflar 24 saat içinde silinir. Ayrıca fotoğraflarınızı kimlerin görüntülediğini de görebilirsiniz.
Storytelling eğitimi nedir?
İşletmeler İçin Hikaye Anlatma Akademisi. Hikaye anlatma, en basit tanımıyla bir iletişim yöntemidir. İş dünyasında bir konuyu daha etkili, akılda kalıcı ve ikna edici bir şekilde iletmek için sanattan (özellikle hikayelerden) gelen tekniklerin ve algoritmaların kullanılmasıdır.